Тамара Коблик

Київстар попереджає про короткочасні складнощі в роботі послуг (оновлено)

Такі збої відбуваються у низці міст на заході й півдні України

Уранці середи, 20 грудня, користувачі мобільного оператора «Київстар» знову повідомили про збої у роботі, а саме відсутність зв'язку, неможливість перевірити стан рахунку і скористатися іншими послугами у застосунку. У компанії зазначили, що знають про проблему і працюють над її усуненням. Про це повідомили у коментарях під останнім дописом компанії у Facebook.

Напередодні увечері на офіційній сторінці компанії опублікували допис, в якому повідомили про відновлення роботи застосунку «Мій Київстар», тож всі послуги мають бути доступними.

Натомість у коментарях користувачі пишуть, що працює зовсім не все.

Крім того, дехто знову скаржиться на відсутність мобільного зв'язку і мобільного інтернету. Також недоступні деякі інші послуги.

У «Київстарі» відреагували на скарги користувачів про збої у роботі та повідомили, що знають про виникнення складнощів з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку.

Зокрема, за їхніми словами, такі збої відбуваються у низці міст на заході й півдні України.

Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше, - наголосили у компанії.

О 14:30 на сторінці Київстару у фейсбуці оновили інформацію:

Труднощі зі зв’язком, які виникали зранку, — усунено. Наразі сервіси працюють у звичному режимі, - йдеться у повідомленні.

А ще із хороших новин:

  • LTE в Україні та у роумінгу працює без обмеження швидкості;
  • завершують стабілізацію після масштабної хакерської атаки;
  • у найближчий час обіцяють повідомити про нарахування бонусів та компенсацій. 

Нагадаємо, що зранку 12 грудня у мережі Kyivstar стався технічний збій

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео