Найдорожча машина у Тернополі – Lamborghini Urus за 250 000 доларів (інфографіка)
Щоб стати власником найдорожчого авто в області, українському автолюбителю слід витратити від $52 000 до $4 450 000. Усе залежить від місця проживання. І жителі Тернопільщини у цьому рейтингу, як виявилося, задніх не пасуть.
Про це повідомили на ресурсі «АutoNews» (зауважте, «Автомобильные новости Украины» не мають української версії – прим.).
Фахівці нагадали, в Україні щодня продають тисячі автомобілів. Тож свої рекордсмени продажів і цін є в кожному регіоні. Якщо порівнювати так званий «середній чек», тоді вартість авто із пробігом, які купували українці протягом останніх 3-х місяців (листопад-січень), коливається від $2 520 у Криму до $9 820 на Київщині. Загалом по Україні середня вартість покупок автомобілістів становила $5 880. Тернопільщина у цьому переліку, до речі, опинилася на шостому щаблі, адже у нас машини в середньому купували за $4 680.
Передбачувано найдорожчі автомобілі продаються у Києві. Так, найбільшим цінником на авто із пробігом, за даними «АutoNews», здивував броньований Maybach S600 - $882 500. Натомість 5 найдорожчих авто із пробігом на Київщині разом «потягнули» на $3 120 000. На ринку нових авто Київ теж залишає інші регіони позаду. Найдорожча пропозиція із салонів - Aston Martin Vulcan за $4 450 000. У Тернополі такої поки що ніхто не купив, але у нас вже є Lamborghini Urus за $250 000.
Як не дивно, найпростіше стати власником найпрестижнішого авто регіону в АР Крим і на Луганщині, що, ймовірно, має зовсім не ринкове пояснення, припускають на ресурсі «АutoNews». Пропозицій із салонів у цих регіонах немає, а ціни на найдорожчі авто із пробігом там не перевищують $60 000. Серед несподіванок – інформація про те, що насичений одеський ринок поступився Чернігівщині і в підсумку посів третє місце. Так, Lamborghini Urus із півночі коштував на $130 000 дорожче топ-придбання Південної Пальміри – Bentley Bentayga.
Якщо ж взяти ТОП-5 найдорожчих старих авто із кожного регіону, то бренд, що буде зустрічатися найчастіше – BMW. Адже кожен четвертий автомобіль належать саме німецькому концерну. Дещо менше представників Toyota, Land Rover і Lexus.
Нагадаємо, ресурс «АutoNews» наразі аналізував ситуацію за період листопад 2018-січень 2019. Відтоді «картинка» могла дещо змінитися.
Фото із відкритих джерел