Орест Сарматський

Не в тему: у Тернополі невдало поєднали образ жінки з унітазом

file_52

Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області за рекламу, яка містила дискримінаційні ознаки, оштрафувало магазин.

До Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області надійшла заява з Громадської організації «Ліга захисту прав жінко» «Гармонія рівних» щодо виявлення розповсюдження зовнішньої реклами на території Тернопільської області.

Йдеться про рекламоносій із зображенням жінки, яка описує/зображує жінку, як прикрасу та яка нічим не пов’язана з рекламованим продуктом.

За результатами розгляду справи встановлено, що зовнішня реклама, є дискримінаційною та порушує вимоги ч.3 ст.7 і ч.1 ст.8 Закону України «Про рекламу».  Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності та вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб та Стандарту організацій України 21708654-002-2011  «Недискримінаційна реклама за ознакою статі» - реклама вважається дискримінаційною, якщо зображує жінку як сексуальний об’єкт, що немає жодного відношення до рекламованого продукту, якщо «Реклама зображує або описує жінку або чоловіка як прикрасу або сексуальний об’єкт, включаючи натяки на статеві стосунки та сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, і не мають прямих асоціацій з споживанням рекламованого продукту, товару, послуг тощо; порушення посилюється, якщо  сексуальність людини зображується чи описується принизливо, зневажливо, наклепницьким чином (для людської гідності) через мову, позування, вербальні або невербальні натяки»  та якщо «Стверджує або натякає, що роль однієї статі у соціальному, економічному і культурному житті нижча, ніж іншої», що має місце в зовнішній рекламі.

З огляду на зазначене та за результатами розгляду справи,  Головне управління ухвалило рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу на суб’єкта господарювання.

Фото - Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області

Вибір читачів за тиждень

Відео