Освітянська антиконференція Теребовлянської громади

DSC_0048-1200x480

Нещодавно, Теребовлянській громаді відбулась інформаційно-аналітична зустріч освітян під назвою «Освітянська Антиконференція». Чому Анти? Тому що захід отримав новий нестандартний формат – як візуально, так і по змістовому наповненню. Сцена Центру КіД м.Теребовля перетворилася на простір НУШ, а розпочали Антиконференцію з ранкового кола та обміну позитивними емоціями.

Захід ініціювали та зорганізували працівники відділу освіти Теребовлянської міської ради задля підбиття підсумків перших кроків втілення освітньої реформи у громаді, пишуть на сайті громади. 

Головними спікерами Антиконференції стали директори шкіл Теребовлянської ОТГ. Вони представили свої заклади: структуру, фінансування, освітні показники, креативні підходи, зміни, що відбулися за час реформ.

В рамках Освітньої Антиконференції презентували також додаткові цікаві практики, що розвиваються у Теребовлянській громаді: Молодіжна міська рада – як активна громадська інституція та дорадчий орган міської ради, комп’ютерна школа Do_IT – майданчик сучасного та затребуваного позашкілля, Інклюзивно-ресурсний центр – облаштована площа для навчання, соціалізації, реабілітації дітей з особливими потребами.

bilyj-fon-515x1024
bilyj-fon-515x1024

Сергій Дятленко, експерт з питань освіти офісу реформ, підсумував Освітню Антиконференцію такими словами.

- Теребовлянську громаду знають в різних регіонах України як хорошу громаду. Тут є багато кейсів, які варто поширювати, ділитися з іншими позитивним досвідом змін, - додає Сергій Дятленко - Та насправді зараз вам нелегко. Легко тим громадам, які отримали гарний спадок і сьогодні з гарною мережею та достатньою субвенцією втілюють реформу. Але думка експертів, які сьогодні працюють над реформою освіти, єдина – не може бути однаково якісною освітня послуга у великих і малих школах, і тим більше – при індивідуальному навчанні. Попри те, що ваша місцева реформа показує позитивну динаміку, Теребовлянській громаді потрібно й надалі оптимізовувати мережу, зменшувати кількість класів (прим. – наповнювати їх). Щоб не лише досягти доброго результату в фінансовому плані та покращити матеріально-технічну базу, а й змінити ситуацію для учнів, котрі поки що в малих школах та філіях не мають можливості здобувати важливі на сьогодні соціальні навички та компетенції, так як це відбувається у наповнених, великих школах.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео