Оксана Бучко

Про корупцію у бізнесі тернополяни можуть скаржитись омбудсмену

afa22a954dd459c3d70829df0289523e4791f9e0

Рада бізнес-омбудсмена є постійно діючим консультативно-дорадчим органом Кабінету Міністрів України, який створили з метою сприяння прозорості діяльності органів державної влади, суб’єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, запобігання корупційним діянням щодо порушення законних інтересів суб’єктів підприємництва.

Тож тернополяни можуть надіслати скаргу про такі дії. Як правильно це зробити, пояснили у Кременецькому місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Подання скарги до Ради бізнес – омбудсмена

Бізнес-омбудсмен розглядає скарги щодо можливого вчинення корупційних діянь та/або інших порушень законних інтересів суб’єктів підприємництва внаслідок дій або бездіяльності, включаючи рішення, з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, що перебувають у сфері їх управління, та їхніх посадових осіб протягом року з моменту їх вчинення.

Подати скаргу можуть юридичні особи та фізичні особи, які займаються підприємницькою діяльністю. Анонімні скарги не розглядаються Скарги можуть подаватися будь-якою з наступних мов: українська, англійська або російська.

За загальним правилом скарги подаються через електронну систему подання скарг, що є доступною на офіційному веб-сайті Ради (www.boi.org.ua). Також скаргу можна подати, надіславши її на електронну або поштову адресу Ради, які зазначені на веб-сайті Ради. Недотримання вимог щодо форми скарги є підставою для залишення бізнес-омбудсменом скарги без руху.

Скарга повинна містити усю інформацію, в тому числі:

1) прізвище, ім’я та по-батькові для фізичних осіб, а для юридичних осіб повне найменування та офіційний реєстраційний номер (за наявності) скаржника;

2) поштову адресу, номери телефону/факсу та, за наявності, адресу електронної пошти скаржника;

3) орган державної влади, орган місцевого самоврядування або суб’єкт господарювання, що перебуває у сфері їх управління, щодо яких подається скарга;

4) стислий та чіткий опис характеру можливої Недобросовісної Поведінки, в тому числі, у відповідних випадках, опис будь-яких порушених прав та/або інтересів скаржника; та

5) факти та докази, на яких ґрунтується скарга.

Подання, вивчення та розгляд скарг є безоплатним. Бізнес-омбудсмен приймає рішення про прийняття до розгляду скарги або про залишення її без руху протягом десяти робочих днів від дати її отримання. Десятиденний період починається наступного робочого дня після дати, в яку скарга була отримана.

Скарга повинна розглядатися та скаржнику повинна бути надана відповідь протягом трьох місяців з дати, коли бізнес-омбудсмен почав розгляд.

До слова, керівним органом Ради є наглядова рада. Наглядова рада складається з уповноважених представників групи сторін:

-блок 1 - Кабінет Міністрів України;

-блок 2 - міжнародні фінансові установи (Європейський банк реконструкції та розвитку, Організація економічного співробітництва та розвитку);

-блок 3 - бізнес-асоціації (Американська торгівельна палата в Україні, Європейська Бізнес Асоціація, Федерація роботодавців України, Торгово-промислова палата України, Український союз промисловців і підприємців).

Інформацію надано Кременецьким місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео