Розкрутка в Instagram: реклама у блогерів

image001[1]_large

«Терен» уже чимало розповідав про безкоштовні методи просування в інстаграм. Сьогодні прийшов час поговорити про платні. Одним із них є реклама у популярних блогерів.

Давайте розпочнемо із плюсів закупки реклами саме у блогерів: Лояльність аудиторії. Найчастіше у блогера існує кістяк лояльної аудиторії, яка йому довіряє і піде за ним. Формат. Блогер подає рекламу у вигляді повного огляду продукту, розповідає про його властивості та переваги, показує товар у застосуванні, повідомляє про умови замовлення та доставки, дає промокод на знижку. Нативність. Блогер може подати рекламу під виглядом особистої рекомендації. Швидкий результат. Якщо «зірки зійдуться», реклама у блогера може дати приголомшливий результат. А тепер про недоліки: Непередбачуваність. Реклама у блогера - це завжди рулетка. Можна вийти в плюс, а можна отримати нульовий результат. Повільний старт. Якщо таргетовану рекламу можна запустити день в день, то рекламу у затребуваних блогерів потрібно планувати і оплачувати за місяць і раніше через щільну записи. Людський фактор. Блогери бувають різні. Недобросовісні, в тому числі. Попит на блогерів на українському ринку вище, ніж їх кількість, тому передоплата і чітке ТЗ - не гарантія того, що реклама вийде в обумовлений день і в потрібному вигляді. Реклама наосліп. Немає можливості точно потрапити в ЦА. Аудиторія у блогерів неоднорідна, що включає в себе людей з різних країн, різного віку, з різними інтересами. Дітей і дорослих, ботів і живих підписників, платоспроможних і не фінансово незабезпечених людей.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео