Що ховає журнал тернопільського вчителя?
Наблизити свої плани до реальності тернопільському вчителеві допоможе ведення особистого журналу. Його можна робити у форматі книги зі змістом, позначками та ілюстраціями. Плани оформлювати згідно часового проміжку, етапів виконання, важливості та категорій.
Як зробити це швидко та креативно, поділилась учасниця Fulbright Scholar Софія Фаріон на mini-camp L.E.A.D, який зібрав у Заліщиках понад 50 вчителів зі всієї України.
- Задумка планів та реалізація залежить від чіткого їх усвідомлення, - зазначала Софія Фаріон. – Тому записи допомагають нам контролювати хід подій та підбадьорювати себе у їх виконанні. Переглянувши мої записники, можна зробити короткий зміст дня, тижня, місяця, року. Без цього я б не впоралась із всіма видами діяльності, які вдається реалізувати.
У змісті записника Софії:
- I ключі;
- ІІ рік в розвороті;
- ІІІ колекції;
- ІV дії тижнево/місячно;
- V плани, обов’язки.
Символами позначаються поняття на кшталт:
- речі, обов’язкові до виконання;
- проекти в процесі виконання;
- завершені проекти;
- перенесені;
- нотатки;
- події;
- по розкладу.
- Я розписую свої заняття на рік, - ділилась Софія. – А потім ділю конкретні завдання на місяць, тиждень і на день. Розписую на сторінці стадії важливих проектів – із «зробити», «чорновий варіант», «шліфування» до «зроблено». Окремий розділ включає плани та буденні справи: «спати довше», «тренування», «прання». У колекціях – «книжки до читання», «фільми до перегляду».
Софія працювала волонтеркою в одній зі шкіл в Україні протягом року. Таку діяльність вона також радить проводити з дітьми. Достатньо взяти кілька листків А4 і розділити їх в книжечку. Оформлення записника діти можуть зробити кольоровими олівцями. Це мотивуватиме їх до цікавих задумів та активності. Також закладатиме основи тайм-менеджменту.
Фото mini-camp L.E.A.D