Оксана Бучко

Тернопільські школярі повинні перестати гратись комп’ютерами

it 3

Тернополяни повинні пам’ятати, що комп’ютер для їхніх дітей слід вивести за межі функцій іграшки. Від 8 років школярі можуть опановувати комп’ютерну грамотність. Адже такі знання сьогодні потрібні не лише майбутнім айтішникам і сисадмінам, а й інженерам, лікарям, фізикам, хімікам, математикам, економістам, дизайнерам, логістам та представникам багатьох інших професій.

Тож школярів радять віддавати на курси, де створюють власні програми, веб-сайти, розробляють ігри та додатки для смартфонів, вчаться працювати з 3D-принтером, розробляють дизайн, конструюють роботів .

Найбільш затребуваними навичками в успішних компаніях на 2020 рік за даними World Economic Forum (Всесвітній економічний форум) опублікували на te.itstep.org. :

1.Complex Problem Solving (Рішення комплексних завдань) – створення можливостей для вирішення незвичних, погано окреслених завдань.\

2.Critical Thinking (Критичне мислення) – використання логіки і міркувань, для виявлення сильних і слабких сторін альтернативних рішень, висновків або підходів до проблем.

3.Creativity (Креативність) – здатність знаходити незвичайні, творчі рішення в тій чи іншій ситуації.

4.People Management (Управління людьми) – мотивація, розвиток і управління людьми.

5.Coordinating with Others (Координація з іншими) – зіставлення своїх дій з діями інших людей.

6.Emotional Intelligence (Емоційний інтелект) – усвідомлення реакції оточуючих і розуміння причин.

7.Judgement and Decision Making (Здатність міркувати і приймати рішення) – розуміння відносних вигод і витрат можливих дій, вибір найбільш придатних.

8.Service Orientation (Сервісна орієнтація) – активний пошук можливостей допомогти іншим людям.

9.Negotiation (Переговори) – об’єднання декількох сторін заради спільної вигоди.

10.Cognitive Flexibility (Когнітивна гнучкість) – здатність створювати або використовувати різні методології для об’єднання або угруповання ресурсів.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео