Тернополян попереджають про можливу втрату тисяч гривень
Тернополянин Віктор Гунка втратив 12 000 гривень при замовленні електросамоката у Києві. Замовлення він зробив у компанії «Алло», товар отримав невчасно. Якість тернополянина також не задовольнила, та дочекатись самоката на заміну не вдалося.
- У відділення, на яке я зробив замовлення, товар приїхав, але я його не зміг отримати, бо це закрите відділення і вони відправили в іншу точку Києва, - ділиться тернополянин. - Зовнішній стан був хороший. Проблем не було на перший погляд, але на 3-5 день з’явився люфт руля, знайшов корозію, акумулятор тримав 14км, а не 25-30км обіцяних. Найбільш здивований був від люфту руля, бо це просто нереально на 3-5 день, а корозія і акумулятор - взагалі інша історія. На 9 день я зрозумів, що хочу повернути товар. Ви знаєте, що є 14 днів на повернення товару/коштів. Подзвонив у компанію, сказав, яка ситуація. І тут включився режим кіл пекла:
Коло - 1
-Хочеш відправити самокат і отримати заміну або гроші?
-Спочатку чекай 24 дні( насправді більше 30).
-По незрозумілих причинах компанія, яка продає самокати, не може їх ремонтувати, а компанія виробник Lenovo не експлуатує на території України самокати.
-Відправили на сервісний центр із заявою та проблемами. Особисто приїхав під відділення Нової Пошти, яке мені назвали. Але так просто занести не можна, потрібно поїхати на будь-яке інше відділення НП і відправити його сюди.
-Чекаю. Ігнор. Дзвоню. Час не пройшов.
-Через 30-35 днів отримую товар. Відкриваю, щастю нема меж. Цей самий товар, розкиданий, пошкоджений, без заяв на перевірку, коробка вбита.
-Дзвоню, кажу, що можливо якась помилка, бо нічого не перевірено, заяви про перевірку нема, товар в ще гіршому стані. Відповідь: відмовляйся і відправляй назад. Щось не подобається - пиши заяву на повернення коштів.
Коло 2
-Так і зробив. Очікую відповідь від юридичного відділу - 30 днів.
-Чекаю. Ігнор. Дзвоню. Очікуйте. Пройшло більше 30 днів. Отримую смс від «Укрпошти», що прямує посилка з Дніпра без будь-якої інформації, хто відправив.
-Обдзвонив усіх, виявилося конспірація від компанії «Алло». Напевне, вирішили повернути кошти, подумав я. Офіційно кинемо - подумала компанія Алло.
Посилка кудись приїхала (це якийсь документ), не товар і не кошти. «Укрпошта» не знає, де посилка і каже, щоб вирішував з компанією «Алло», бо посилка втратилася.
-Компанія Алло, каже, що винна компанія Укрпошта - вирішуй з ними.
-Я ж кажу, просто відправте мені цей документ онлайн. Ні, ми - 20 століття у нас лише пошта. -Результат - профіт компанії «Алло» - 24 000 тис.грн.
-Цей пост краще будь-якого суду. Вчора я святкував 3 місяці від втрати коштів і нервів.
У компанії «Алло» вибачились за незручності та пообіцяли розібратися у ситуації.
Фото з відкритих джерел