Тернополянам на замітку: поради з просування особистого бренду
«Терен» уже розповідав що таке особистий бренд в інстаграмі та для чого він потрібен. Сьогодні ж 3 червня, ми зібрали найкращі поради від smm-спеціалістів, як просуватити особистий бренд.
- Проявляйте активність
Ставте лайки в популярних акаунтах по вашій тематиці, залишайте розгорнуті і корисні коментарі до постів – з часом їх помітять.
- Створюйте експертний відеоконтент – безкоштовні вебінари, майстер-класи
Відео в постах обмежено всього однією хвилиною, але можна заливати ролики в IGTV (не коротші 60 секунд і не довше 60 хвилин).
Якщо вам є, що розповісти або показати – робіть. Це допоможе набрати підписників, які можуть побачити вас в «Рекомендованому».
- Колаборації з блогерами та брендами
Шукайте блогерів у вашій або суміжній тематиці, які теж зацікавлені в просуванні особистого бренду. Пишіть їм і пропонуйте співпрацю.
- Регулярний постинг історій в інстаграм
Пости можна викладати не так часто і більш осмислено. Цілком допускається публікація одного поста раз в два дні. Але історії бажано публікувати мінімум 2-3 рази в день, а краще – частіше.
Намагайтеся робити їх інформативними, корисними і яскравими. Регулярна публікація історій гарантовано підвищує охоплення і стимулює інтерес до вашого профілю.
- Прямі ефіри
Коли набереться кілька сотень підписників, почніть проводити прямі ефіри. Проводьте вебінари, які приносять користь людям і демонструють вашу експертність.
- Піар в офлайн і за межами інстаграму
Відвідуйте заходи блогерів, де можна познайомитися з однодумцями. Надрукуйте візитки з QR-кодом на ваш інстаграм. Вкажіть в інших соціальних мережах, блозі і сайті (якщо є) свою адресу або опублікуйте інстаграм-візитку.
- Ставте релевантні хештеги і позначки
Для корисних матеріалів придумайте свій хештег, щоб користувачі могли знайти всі пости по темі. Підбирайте релевантні, але не надто популярні хештеги – конкуренція за ним занадто висока і потрапити в топ по запиту буде дуже складно.
На сьогодні все! Наступного четверга «Терен» продовжить ділитись порадами щодо розвитку особистого бренду.
Фото з відкритих джерел