Тернополянам на замітку: скільки «важить» особистий бренд?
Розвивати особистий бренд в соцмережах навчали тернополян під час І Регіонального Кар’єрного Форуму «Профорієнтація-2018». Як перейти за межі позначки 3000 щодо кількості друзів та переглядів постів, пояснила бізнес-тренер Лариса Овчарук на одній із локацій Форуму – клубі «Лабораторія бізнесу», під час якого успішні експерти та підприємці ділились досвідом створення і ведення бізнесу.
Учасники заходили на сторінки одне одного в соцмережах і намагались вгадати діяльність сусіда.
– Починати розвивати бренд у соцмережах потрібно темами тих сфер, у яких дійсно можете бути експертами. Це коли ви бачите усі поломки і неточності та можете знайти для них правильне вирішення, – пояснювала Лариса Овчарук. – Ми часто хочемо здаватись кращими, ніж є насправді. Але реальний стан все рівно буде видно. Варто дослухатись до поради Сократа : «Найкращий спосіб здобути репутацію – прагнути бути тим, ким хочете здаватись іншим».
Одного разу пост бізнес-тренера набрав 6 тисяч переглядів буквально за добу. Найбільшу роль у цьому зіграло власне зацікавлення справою.
– Я не планувала таких результатів. На той час мене цікавила борщівська вишиванка. Я добре знаю сферу торгівлі. Тому написала поради продажу виробів. Результат приємно вразив, – продовжила Лариса Овчарук. – Якщо ви горите чимось, доходите в цьому ділі до деталей, то варто про це писати. Сьогодні соцмережі – таке популярне місце проведення часу людей. А ще люди, які хочуть купити щось, не можуть вирішити, де це зробити. Мене запитують – навіщо я пишу про все, що роблю. По-перше, далеко не про все. А по-друге, це чудові результати для бізнесу, яких на перший погляд непомітно.
Щоб експертність працювала, бізнес-тренер порадила відповісти собі на наступні питання:
- скільки людей на сьогодні знають про вашу експертність, досвід, навички?
- як сприймає Вас аудиторія? Чи співпадає це з тим, ким Ви є насправді?
- скільки людей Вас бачить, читає, коментує, поширює?
- скільки людей переходить в спілкування з Вами в приват?
За словами Лариси Овчарук, правило успішного бренду доволі просте: вас помічають, за вами спостерігають, до вас долучаються і запитують про послуги.
Фото авторки