Оксана Бучко

Тернополяни після свят отримали черговий «сюрприз» від Kyivstar

Сервіс Kyivstar не перестає дивувати тернополян.

Так у перші дні лютого користувачі отримали черговий «сюрприз» - списані без причини кошти на рахунку та відсутність інтернету.

- Черговий сюрприз від Kyivstar: на рахунку є кошти, але їх не списало. Довелося підключити тиждень довіри, - пише Андрій Вацик. - У когось є подібні глюки чи це поодинокий випадок? В операторів компанії не вдається нічого довідатися, бо оператори всі поховані. Сервіс - на мінус 10, в цьому плані в компанії нічого не міняється.

Також інші тернополяни говорять про подібні проблеми.

- Я пів ранку дзвонила на довідку Kyivstar, бо нема інтернету, а в дітей триває дистанційка. Після енної кількості звуків про зайнятих операторів, таки автовідповідач озвучив, що нині є проблеми і поремонтують до завтра до 8 год, - пише Любов Вовк.

Скаржаться і на зміну тарифу без попередження та згоди користувача.

- У мене без жодного попередження тариф 180 поміняли на 250. А чого? А того, - пише Олег Кошла.

Користувач Володимир Майдан радить все таки зв’язатись і переконувати оператора у своїх правах.

- Двічі маючи усвідомлення, за що оплачую і що чітко вони дають, як рекомендації, у розмові вдалося переконати оператора у своїй правоті і помилці їх системи. Розмов було багато, чому не стягнули кошти за абонплату і ін. Та в цих двох випадках повертали за пару днів по 10 грн назад на рахунок.

Сама компанія теж залишила пояснення в коментарях.

- Добридень, Андрію! Нам дуже важливо розібратись у ситуації, що склалась. Тому просимо описати деталі, вказавши номер телефону, нам у приватних повідомленнях: https://m.me/kyivstar.

У той же час користувачі переконані, пояснень у компанії не читають.

- Я написав їм ще вранці, - звертає увагу Андрій Вацик. - Оперативненька реакція. Як видно з коментарів, проблема - непоодинока. Отже це масштабний глюк. Нормальні фірми за таке вибачаються, прогресивні – компенсовують клієнтам завдані незручності. А яка фірма Kyivstar? Бачу, від сили тут є смм-ник, в якого інструкція - щось відписати. Це найочевидніша демонстрація, як в компанії поважають клієнтів і дбають про обличчя структури.

Про масштабний збій  Kyivstar писали на «Терені» раніше.

До слова, компанія вибачилась перед клієнтами за незручності і надала 3000 МБ мобільного інтернету компенсації.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео