Тернополяни обурені якістю послуг «Нової пошти»

26733812_351650188572001_231705862106617025_n

На Тернопільщині вже не одноразово лунали скарги на послуги Нової Пошти. Цього разу клієнтці двічі поспіль зіпсували пакунки, а відшкодовувати відмовилися.

Трапився інцидент у Борщівському відділені Нової пошти. Працівники компанії пошкодили товару на суму 5400 грн.

Це вже другий випадок за два місяці! Перший раз я зіткнулася з побитим вмістом моїх пакунків в грудні 2017 року. Лист- претензію ніхто до уваги не взяв , письмової відповіді мені не надіслали. Був тільки телефонний дзвінок, яким мене повідомили про те , що компанія не відшкодує збитки , які мені нанесла. Але коли ситуація повторилася в січні 2018 і цього разу мої збитки- вже не мізерний 400 гривень, а 5000 тисяч, мені увірвався терпець, пише Olha Halt.

Жінка обурена якістю такого обслуговування та залишати цю справу просто так не збирається.

26814449_351650238571996_2304234626607932449_n
26814449_351650238571996_2304234626607932449_n

26907472_351650378571982_4658461834965119175_n
26907472_351650378571982_4658461834965119175_n

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео