Тернополяни обурені якістю послуг «Нової пошти»
На Тернопільщині вже не одноразово лунали скарги на послуги Нової Пошти. Цього разу клієнтці двічі поспіль зіпсували пакунки, а відшкодовувати відмовилися.
Трапився інцидент у Борщівському відділені Нової пошти. Працівники компанії пошкодили товару на суму 5400 грн.
Це вже другий випадок за два місяці! Перший раз я зіткнулася з побитим вмістом моїх пакунків в грудні 2017 року. Лист- претензію ніхто до уваги не взяв , письмової відповіді мені не надіслали. Був тільки телефонний дзвінок, яким мене повідомили про те , що компанія не відшкодує збитки , які мені нанесла. Але коли ситуація повторилася в січні 2018 і цього разу мої збитки- вже не мізерний 400 гривень, а 5000 тисяч, мені увірвався терпець, пише Olha Halt.
Жінка обурена якістю такого обслуговування та залишати цю справу просто так не збирається.
Фото з допису