Тих, хто не платить податки, на Тернопільщині «здають» їхні друзі чи партнери
Звернення громадян у фіскальній службі Тернопільщини нині розглядають своєчасно і з дотриманням законодавчих норм. Наразі на виконанні перебувають лише 3 звернення, оскільки термін розгляду ще не настав.
Про це повідомили у Секторі комунікацій Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) в області.
- Упродовж п’яти місяців 2019 року до Головного управління ДФС у Тернопільській області надійшло 42 письмових звернення від 53-х осіб, - кажуть у податковій. - Із отриманих заяв - 3 колективних звернення і стільки ж анонімних. Крім того, за цей період фіскальне відомство отримало 41 заяву і одну скаргу. Більшість звернень, а це - 40 заяв надійшли поштою, решта - засобами електронного зв’язку.
Письмово до органів фіскальної служби області звернулися по двоє пенсіонерів, підприємців і безробітних. Крім того, соціальний стан ще 47-ми авторів звернень визначити не вдалося.
- Тематика більшості звернень стосувалася контрольно-перевірочної роботи. Таких заяв було 16, - уточнюють у податковій. - Про ухилення від сплати податків інформували 8 заявників. Про причини відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків забажали дізнатися троє людей. По два звернення надійшло із питань адміністрування єдиного соціального внеску, акцизного податку, реєстрації та обліку платників, інших питань, що належать до компетенції ДФС.
Запитувачі порушували у своїх заявах також питання митного оформлення (ввезення, вивезення) товарів і транспортних засобів, подання податкової звітності, виникнення і розстрочення податкового боргу, ліцензування певних видів господарської діяльності, про податок на доходи фізичних осіб тощо.
- За п’ять місяців фахівці фіскальної служби області розглянули у встановлений законом термін 39 звернень, - додають у податковій. - Ще три звернення перебувають на виконанні, оскільки термін розгляду не настав.
Нагадаємо, право громадян на звернення закріплене у ст. 40 Конституції. Тож усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих відомств, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Фото із відкритих джерел