В Тернопільській області дві школи мають шанс стати схожими на європейські

Інклюзивне навчання, реконструкція, капітальний ремонт із запровадженням енергоефективних заходів, встановлення обладнання та програмного забезпечення, проведення швидкісного інтернету, Wi-Fi, ремонт під’їзних доріг до навчальних закладів – все це може бути у обласних ЗНЗ Тернополя.

Віднедавна Мінрегіон та МОН оголосили про початок впровадження спільного проекту зі створення нового освітнього простору в 200 школах України. Але щоб це відбулось, необхідна від обласних адміністрацій та голів громад.

Для впровадження проекту передбачено декілька джерел фінансування: кошти ДФРР - 3,5 млрд грн, субвенція на формування інфраструктури ОТГ - 1,5 млрд грн, субвенція з держбюджету на соціально-економічний розвиток окремих територій - 4 млрд грн, освітня субвенція, місцеві бюджети, кошти міжнародної технічної допомоги.

- Найбільш перспективним та вигідним для області є формування освітнього простору в ОТГ. Це дозволить на початковому етапі максимально оптимізувати інфраструктуру навколо та ефективно інвестувати кошти. За однакових умов при виборі школи для участі в проекті перевага надається ЗНЗ, який знаходиться в ОТГ. Адже наша мета – будувати освітній простір саме в опорних школах в ОТГ. (сьогодні в областях уже функціонує 178 опорних закладів та 511 їхніх філій. 39 з них в ОТГ), – зазначив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко. Про це повідомляє прес-служба Віце-прем’єр-міністра України.

У 50 із 200 шкіл, в яких буде створено новий освітній простір цього року, МОН також пілотуватиме нові освітні програми та матеріали для першого класу Нової української школи.

Основні критерії відбору навчальних закладів для участі у проекті:

- не менше 2-х шкіл в кожній з областей. У кожному з регіонів обираються щонайменше одна сільська та одна міська школи. Це може бути опорна школа або розглядатись як опорна. Заклад не повинен підпадати під оптимізацію чи реорганізацію і повинен мати можливість підвезення учнів з іншої місцевості.

- Будівля ЗНЗ не повинна бути в аварійному стані. Земельна ділянка, на якій розташований ЗНЗ, повинна мати достатньо місця для облаштування функціональних зон: відпочинку, навчальних, навчально-дослідних, спортивних тощо.

- Участь місцевих бюджетів у співфінансуванні проекту.

Фото автора

 

Вибір читачів за тиждень

Відео