Віра Олександрович

Вимога часу: на Тернопільщині подбали про якісний сервіс 

Електронна черга вже діє для відвідувачів у Тернопільській державній податковій інспекції (ДПІ). Якісний сервіс робить очікування спокійним і корисним, особливо – у час пандемії.

Про це повідомили у Відділі пресслужби Головного управління Державної податкової служби (ДПС) у Тернопільській області.

– Автоматизовану систему керування чергою встановили у Центрі обслуговування платників (ЦОП) Тернопільської ДПІ для забезпечення зручності та оперативності обслуговування відвідувачів, – кажуть у Головному управлінні ДПС у Тернопільській області. – Електронна черга є сучасним програмно-апаратним комплексом для управління потоками відвідувачів, контролю черг, організації обслуговування і розподілу відвідувачів. 

Ця система, з одного боку, вирішує завдання управління чергами і розподілу навантажень на працівників, які надають послуги у ЦОП, а з іншого – покращує сервіс для їхніх відвідувачів.

– Електронні сервіси допомагають зрозуміти потреби користувачів, визначити групу споживачів послуг і покращити послуги, відповідно до потенційних потреб користувача, – наголошують у податковій. – Відвідувача на прийом у ЦОП Тернопільської ДПІ реєструє у системі модератор за допомогою термінала. Людина отримує відповідний чек із номером та очікує прийому. Аби привернути увагу відвідувача до того, що його черга вже підійшла, відповідний рядок із номером відвідувача відображають на табло і подають звуковий сигнал.

До речі, система електронної черги має ряд переваг, зокрема, індивідуальний підбір пріоритетів при реєстрації, не потрібно витрачати час для того, щоб стояти в чергах, якісний сервіс робить очікування спокійним і корисним.

Фото авторки

Вибір читачів за тиждень

Відео