Дарія Шевченко

Як діяти тернополянам, яких обрахували на комунальних платежах?

komunalni_poslugi0911

Нещодавно у  соціальних мережах тернополяни поскаржилися на космічні рахунки за комунальні послуги.

Усі подані споживачами показники були передані у відповідні служби. Тернопіль житлово-комунальний пише, що сервіс системи eps.org.ua, за допомогою якого показники можна подавати через інтернет, є надійним і зручним варіантом.

- Раджу оплачувати споживачам за фактично спожиту послугу, тобто за кількість спожитих кубів чи кіловат, щодо розбіжностей у нарахуваннях із фактичним споживанням – інформуйте надавача послуг – ПрАТ «Тернопільміськгаз» чи «Електоропостач». Вашу заяву мають взяти до уваги і провести відповідні перерахунки, – зазначив Михайло Шидлівський.

Також фахівець порадив здійснювати передачу показників лічильників тоді, коли вимагають надавачі послуг: за холодне та гаряче водопостачання – в кінці місяця, з 25 по 28-31 число, за спожитий природний газ – з 1 по 5 число місяця, наступного за розрахунковим, а за електроенергію – від 1 до 4 числа місяця, наступного за розрахунковим.

За допомогою вищезгаданого інтернет-сервісу тернополяни й надалі можуть здійснювати контроль і за своїми нарахуваннями, і за власними соціальними пільгами та субсидіями (за їх наявності).

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео