Анастасія Кисіль

Скандал у тролейбусі: кондукторка довела тернополянку до сліз (фото)

Пасажирка каже, що просто не знала правил користування картками у тролейбусі. А кондукторка замість того, щоб все спокійно пояснити, висварила її.

18 лютого у тролейбусі №5 у Тернополі виникла неприємна ситуація: пасажирка хотіла розрахуватися карткою тернополянина, яку взяла у свого батька, за що кондукторка відібрала у неї цю картку та ще й кричала і нецензурно висловлювалася.

Про свою поїздку пасажирка Олена Демчишин написала у Facebook.

Скріншот допису Олени Демчишин

 

Відібрала картку, кричала і матюкалась

Як розповіла Терену Олена Демчишин, зазвичай вона їздить автомобілем або ходить пішки, відтак правил щодо користування картками у тролейбусі не знає. Цього разу жінка дуже поспішала до лікарні і обставини склалися так, що змушена була скористатися тролейбусом. Оскільки власної картки не мала, взяла батькову персоніфіковану карту тернополянина. У тролейбусі сказала кондукторці, що не знає, як користуватися карткою, бо їде таким транспортом вперше і додала, що це картка її батька. Кондукторка вирвала з рук пасажирки картку, провела нею розрахунок і видала жінці квиток. Однак картку забрала, нічого не пояснивши. Лише зазначила, що її можна забрати у тролейбусному депо.

-  Я була шокована, кажу їй: «Віддайте мені картку і я вийду. Я ж не знала, ніде нічого не написано, на приклад, на дверях». Потім вона почала діставати документ з папки. Але це вона мені могла сказати перед тим, як я давала їй цю карту. Мені настільки стало образливо, що я почала плакати, - пише пасажирка Олена Демчишин.

А далі, як каже пані Олена, кондукторка кричала на неї, вживаючи лайливі слова.

- Дорога кондукторко, не знаю, хто взяв, вас на роботу, але спочатку навчіться говорити з людьми спокійним тоном, а ви почали до мене матюкатись, кричати, - написала у соцмережі пасажирка.

Проїзний квиток Олени Демчишин

 

Олена Петришин зазначає, що навіть якщо вона зробила неправильно, використавши чужу картку тернополянина, то це не означає, що кондукторка мала так з нею поводитися. Замість сварки, вона мала б все спокійно пояснити пасажирці.

Чужу персоніфіковану картку використовувати не можна

Як пояснив Терену директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх, пільгова картка тернополянина є персональною, тобто пільга надається тій людині, яка має на це право, і користуватись нею може тільки власник.

- Це персональний документ належить тільки тій особі, якій він виданий. Якщо картка знаходиться у сторонньої людини, її мають конфіскувати. Повернути назад її може лише власник, - зазначає Андрій Мастюх.

За його словами пасажирка вчинила грубе порушення, а незнання закону не звільняє її від відповідальності.

- За це може бути кримінальна відповідальність. Адже одна річ, коли вона б їхала без квитка, але тут вона зловживала пільгою, яка надана державою, та нанесла шкоду бюджету міста, - зауважує Андрій Мастюх.

Щодо поведінки кондукторки, то як каже директор “Тернопільелектротрансу”, її завдання - обілечувати пасажирів, а ображати нікого вона не мала права.

Які будуть наслідки цього конфлікту, Андрій Мастюх не знає, бо даний факт ніде не задокументований. У подібному випадку він радить написати скаргу, у якій описати ситуацію, зазначити номер тролейбуса і час поїздки. Для цього треба звернутись на гарячу лінію КП “Тернопільелектротранс” (0352 43-62-88 або 0352 53-69-91) чи прийти у приймальне відділення підприємства. Тільки тоді можна очікувати на розгляд події.

Вибір читачів за тиждень

Відео