Тернопільська митниця: реорганізація додає проблем підприємцям
Проблемні питання у роботі суб’єктів господарювання обговорили нещодавно на Тернопільській митниці Державної фіскальної служби (ДФС).
Зокрема, власників місць доставки товарів транспортними засобами уже поінформували про очікувані зміни. Про це повідомили у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) в області.
- Робоча зустріч керівництва митниці із суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД), декларантами і митними брокерами, керівниками (власниками) місць доставки товарів транспортними засобами і представниками контролюючих державних служб Тернопільської області відбулася в актовому залі митниці, що на вул. Текстильній, - кажуть фахівці. - Йшлося насамперед про вирішення проблемних питань, які виникають у роботі підприємців.
Заступник начальника Тернопільської митниці ДФС Андрій Саварин коротко розповів усім про результати роботи митниці у 2016 році. Згодом він ознайомив присутніх із наказом ДФС України від 16.01.2017 р. за №23 щодо затверджених Методичних рекомендацій оформлення актів (довідок) документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи.
Під час заходу учасники обговорили основні проблемні питання, які виникають при реалізації Порядку інформаційного обміну між органами доходів і зборів, іншими державними органами і підприємствами за принципом «єдиного вікна», тобто із використанням електронних засобів передачі інформації. Він затверджений постановою Кабміну від 25.05.2016 р. за №364.
Крім того, керівники (власники) місць доставки товарів транспортними засобами поінформували про облаштування приміщень наданих для здійснення митного оформлення у зв’язку із реорганізацією у структурі митниці.
- Наприкінці зустрічі присутні обговорили й інші проблемні питання, які виникають у роботі суб’єктів господарювання, а також висловили сподівання на подальшу якісну співпрацю, - підсумували у податковій.
Фото, надане Відділом організації роботи ГУ ДФС в області