Тернополянам на замітку: як правильно скаржитися на недобросовісних перевізників
ТЕРЕН уже неодноразово повідомляв про проблеми із маршрутками та міжміськими рейсами. Серед них і хамське ставлення водіїв, і невидача квитків, і невідповідність руху до графіку.
І в більшості таких випадків пасажири не знаю, куди звертатися зі скаргою, тож просто пишуть пости обурення у соцмережах. Тому ТЕРЕН дізнався, що потрібно робити у подібних випадках, аби водій чи перевізник отримали «по заслугах» .
Серед основних проблем, із якими стикаються тернополяни у маршрутках та автобусах на міжміських рейсах – хамство, паління в салоні, відмова перевезення пільговиків та невідповідність руху до графіку.
Якщо ви з стикнулися із такими чи подібними проблемами, то можете звернутися в Управління захисту споживачів, що розташоване на бульварі Тараса Шевченка, 11 у Тернополі, чи зателефонувати на гарячу лінію: 52-30-18 у Тернополі, або ж написати на електронну адресу tern.zah1@i.ua.
Для того, аби вашу скаргу прийняли та розглянули, необхідно написати письмове звернення, вказати номер перевізника та номер автомобіля, а також показати квиток. Однак тут не все так просто. Аби працівники застосували санкції до порушників, необхідне підтвердження. Тобто, якщо водій вас ображає чи палить в салоні, можете це відзняти на відео, а якщо ж вас висадили із маршрутки чи автобуса, можете спокійно викликати патрульних поліцейських.
Звичайно, після скарги працівники Управління захисту споживачів самостійно здійснюватимуть перевірку, але ж не факт, що саме у той час, коли вони (у цивільному одязі, як звичайні громадяни) зайдуть у маршрутку, водій буде обурливо себе вести чи палити.
Окрім того, зі скаргою можна звернутися в Управління транспорту, комунікацій та зв’язку Тернопільської міської ради, якщо ви стикнулися з проблемою в обласному центрі. Для цього вам потрібно зателефонувати за номером: 52-15-14 у Тернополі, або ж написати на e-mail uprtrans_te@ukr.net чи зайти в саме Управління за адресою вул. Коперніка,1 (4-й поверх).
Якщо ж ви стикнулися із проблемою в районі, то можете також звернутися на гарячу лінію місцевої міської ради чи районної державної адміністрації.
Фото з відкритих джерел