Тернополяни змінюють професію: від вчительки математики до власниці танцювальної студії
Не втратити час в університеті, щоб потім легше реалізуватись у професійній діяльності радять тернопільським учням. Про те, як професію довелось змінювати під час навчання у виші або після його завершення, розповіли учасники проекту «Будь на своєму місці». Адже передати навики іншим найкращим чином можна лише коли любиш свою роботу.
Такі зустрічі проводять для школярів, аби допомогти їм проаналізувати вибір майбутньої професії, абстрагуючись від рішень батьків. У проекті зібрали 5 історій про зміну професій. Реалізовує його ГО «АТОМ» за підтримки British Council та МЦР «МІСТ».
Тернополянка Юлія Плюсквік відкрила танцювальну студію, ще навчаючись на фізико-математичному факультеті. Вона поєднує роботу тренера та здобуття освіти педагога.
- Завжди любила танці, тому з цією справою все склалося само собою, - зазначає Юлія. – Одного разу нас з чоловіком попросили допомогти із постановкою весільного танцю. Ми погодились, а згодом задумались над тим, щоб продовжити таку діяльність. Така робота приносила нам неабияке задоволення, тож ми вирішили розширити її рамки. Так відкрили танцювальну студію, де навчаємо дорослих і дітей.
Десятикласниця Вікторія Карчевська розповідає, що вже встигла спробувати себе у різних сферах діяльності. І на даний час із майбутньою сферою діяльності визначилась, незважаючи на часткове нерозуміння друзів та батьків.
- Я відвідувала школу модельного бізнесу, є учасницею медійної школи, - розповідає Вікторія. – Цікавилась також банківською справою, акторською майстерністю. Але зупинилась на готельно-ресторанній справі. Мрію мати власну мережу ресторанів. Але можливо за півтора року ситуація зміниться. Я не хочу називати роки в університеті втраченими. Для цього здобуті у вузі знання мають бути основою майбутньої діяльності.
Психологи також радять пробувати себе у різних сферах під час навчання в школі. І вже у старших класах зупинятись на виборі професії. Батьки мають лише допомогти дитині пізнати свої здібності. А небажання розкривати потенціал має стати сигналом для реагування ще в середніх класах.
Про інші історії тернополян, які змінили професію, читайте у наступних публікаціях.
Фото автора