Жителям Тернопільщини пропонують стати «таємними відвідувачами»
Аж 97% жителів Тернопільщини задоволені сервісом у ЦНАПах. Це - найвищі результати в Україні.
Нічого дивного: тернопільські Центри надання адміністративних послуг постійно трансформуються і покращують свою роботу. Такий висновок зробили у Міністерстві цифрової трансформації (далі - Мінцифра).
Річ у тім, що у листопаді запустили всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг. І вже отримали перші результати. Втім, робота триває, тому фахівці зацікавлені в отриманні додаткової інформації.
- Кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть підвищити рівень сервісу в Центрах, - кажуть у Мінцифрі. - Нагадаємо, українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб.
До переліку способів, скориставшись якими можна дати оцінку ЦНАПу, ввійшли:
- під час візиту в ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона;
- на платформі Дія.Центрів у розділі «Мапа Дія.Центрів», де можна обрати на карті свій ЦНАП і залишити відгук;
- після візиту в ЦНАПи. Люди, які залишили номер телефону, отримують SMS- або Viber-повідомлення з опитуванням;
- усно у форматі телефонного інтерв'ю. Оператори кол-центру вибірково телефонують людям, що скористалися послугами в ЦНАПі, щоб уточнити, чи все було гаразд.
- у ролі таємного відвідувача, який отримує та оцінює адмінпослугу в ЦНАПі за конкретними показниками.
До слова, загалом українськими ЦНАПами задоволені 93% громадян.
- Наразі відвідувачі залишили близько 30 тисяч відгуків у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі Дія.Центрів, - кажуть у Мінцифрі. - Понад 1,2 тисячі візитів здійснили «таємні відвідувачі». Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність і мову працівників.
Тож, щоб наступний візит у ЦНАП став ще кращим, жителів Тернопільщини попросили розказати про попередній. Це допоможе покращити держсервіс в Україні.
Фото надане пресслужбою Мінцифри