Тернополянка Олександра Струмчинська розкрила всі фішки нової української соцмережі ЄСВОЄ
Днями в Києві відбулася офіційна презентація нової української соцмережі ЄСВОЄ, однією зі співзасновниць якої є тернополянка Олександра Струмчинська.
Радіо МАКСИМУМ розпитало дівчину про всі деталі проекту.
Нещодавно Олександра Струмчинська оголосила про закриття української соцмережі Ukrainians, де було зареєстровано понад 350 тисяч користувачів. Але на цьому проекті тернополянка не зупинилася, і днями презентувала нову соцмережу ЄСВОЄ.
Функціонал: чим здивує ЄСВОЄ
ЄСВОЄ – це більше ніж соціальна мережа. Будь-які соцмережі передбачені, перш за все, для комунікації, для звичайного спілкування та обміну особистою чи неособистою інформацією. Натомість ЄСВОЄ буде містити в собі велику кількість різних сервісів, які ми використовуємо в мережі інтернет загалом.
Квитковий сервіс
Наші користувачі отримають можливість купувати квитки на концерти та культурні події просто в соцмережі, не виходячи зі свого акаунту. При цьому можна буде приховати цю інформацію від інших користувачів або ж залишити її відкритою. Коли, наприклад, інші юзери заходитимуть у «Мої друзі», вони побачать: ага, туди купив квиток мій друг чи знайомий, і я можу сидіти поруч з ним, а не деінде. Багато хто зараз жартує, що це буде хороший варіант для нових знайомств – хлопці можуть бронювати місця біля дівчат і навпаки.
Платіжні системи
У кожного користувача є свій гаманець. Для цього, звісно, потрібно вказувати достовірні дані, щоб отримувати кошти чи переказувати їх. Завдяки цьому в своєму акаунті можна буде здійснювати різні операції з іншими сервісами, які будуть в соцмережі. Приміром, оплатити квиток на той же концерт зі свого гаманця, не використовуючи інших платформ.
Музика
У нас буде тільки легальний контент на основі укладення угод з різними правовласниками.
Торгові майданчики
Користувачі матимуть можливість створювати свої торгові майданчики, де вони зможуть як продавати щось, так і купувати з прив’язкою до гаманця. На додачу, ми постараємося максимально оптимізувати процес для малого, середнього і, у майбутньому, великого бізнесу.
Рекламний сервіс
Він даватиме можливість обом сторонам – тобто звичайним користувачам та бізнесу – рекламувати свої товари та послуги в соцмережі. При цьому можна буде заробляти на цій рекламі: частину прибутку ми будемо переказувати на гаманці юзерів.
Коли ЄСВОЄ запрацює повноцінно?
Ми запустили бета-версію соцмережі 29 вересня, і наразі є частина помилок та проблем, які ми поправляємо. Коли все доопрацюємо – запустимося повноцінною версією. Сподіваємося, до цього залишилися лічені дні. Опісля розпочнемо роботу на додатками для Android та іOS. У майбутньому також плануємо розвивати дитячу соціальну мережу як підсервіс ЄСВОЄ.
До слова, якщо користувачі розроблятимуть якісь свої сервіси – вони зможуть їх інтегрувати як додаток до нашої соцмережі, щоб інші юзери мали можливість користуватися ними.
Хто працює над ЄСВОЄ?
Команда розробляє цю соцмережу від травня цього року. При цьому над кожним продуктом ЄСВОЄ працюють різні люди. Тобто соцмережа має основу і має багато різних сервісів. В основному, розробники мешкають у трьох великих містах України – це Київ, Львів і Дніпро. Також є члени команди з інших країн. У майбутньому їх буде ще більше.
Ми одразу заявили, що не хочемо бути локальною соцмережею, а плануємо вийти на міжнародний ринок. За місяць після повноцінного запуску ЄСВОЄ ми сподіваємося зібрати мільйон українських користувачів. Наразі у бета-тесті беруть участь близько 4 тисяч осіб.
За які кошти створюють нову соцмережу?
Це винятково українські інвестори. Як із командою розробників – так і з інвесторами: у кожен продукт ЄСВОЄ вкладають кошти різні люди. Усі вони – українці.
Чи пов'язані проекти Ukrainians та ЄСВОЄ?
Ні. Це зовсім різні проекти з різними командами. Єдиний зв’язок – це я (сміється, – ред.). Наразі Ukrainians офіційно оголосили про закриття та вже видалили всю базу користувачів.
Розмовляла Тетяна Русінкевич, Радіо МАКСИМУМ