Змістити початок робочого дня і графік руху автобусів до дач просять у Тернополі (фото)
Правоохоронці лише за 3 тижні склали 31 протокол за порушення правил карантину у Тернополі. Ще 11 оформлених через порушення карантинних норм матеріалів очікують на вирішення. Контроль надалі буде лише посилюватися.
Про це йшлося під час засідання міського оперативного Штабу із подолання надзвичайної ситуації сьогодні, 9 липня. Зауважимо, медики у Ситуаційній кімнаті висловили стурбованість погіршенням статистики із захворюваністю. Однак фахівці врешті таки погодилися на впровадження деяких новацій.
– Завдяки спільній робочій групі за останніх 3 тижні, відколи триває активна робота, склали 31 протокол, ще 11 матеріалів перебувають на розгляді, – каже начальник Тернопільського відділу поліції ГУ НП у Тернопільській області Сергій Осадця. – Усі вказані проколи склали за статтею 44-3 КУпАП «Порушення правил щодо карантину людей». Тобто за останній тиждень щоденно ми виявляли до трьох фактів порушення карантинних вимог.
За його словами, у Тернополі є заклади, де вже склали по 3 протоколи, але там – нічого не змінюється. Через це поліцейський наголосив, що тягнути далі немає змоги, а треба терміново «щось вирішувати».
– Більшість порушень ми фіксували після 22:00, – зауважує він. – Тому при прийнятті подальших рішень врахуйте наші зауваження. Звісно ж, дозволяти працювати дискотекам не можна, адже там буде значне скупчення людей. Зрештою, як забезпечити соціальну дистанцію на танцювальному майданчику?
Нагадаємо, у Тернополі працюють мобільні групи, які контролюють дотримання карантинних вимого в ресторанах, громадському транспорті і на ринках. До складу таких груп входять працівники міського управління Держпродспоживслужби, управління торгівлі міської ради, міського відділу поліції, управління патрульної поліції, а також – муніципальні інспектори. Виявилося, що виявляли вони порушення і на ринках.
– Є вже і протоколи, складені на овочевому ринку, – додає Сергій Осадця. – Ми спостерігаємо там повне ігнорування введених санітарних норм.
Проте начальник міського управління Держпродспоживслужби Іван Гавришків запевнив, що йдеться про поодинокі випадки порушень. Мовляв, загалом ситуація – контрольована.
– Але ми вже запланували перевірки закладів громадського харчування, – каже він. – Причому робити це будемо переважно у вечірній час.
Принагідно результатами роботи своїх підлеглих поділився і начальник управління патрульної поліції в області Богдан Шевчук. З’ясувалося, патрульні зосередилися на перевірці громадського транспорту.
– Під час перевірок склали 23 адміністративних матеріали у сфері транспорту, – уточнює він. – Зокрема, у салонах виявляли «зайвих» пасажирів, люди сиділи без масок тощо. Водії пояснювали ці факти тим, що не встигають стежити за тим, що у них за спиною.
Відтак начальник міського Управління транспортних мереж та зв’язку Олег Вітрук запропонував звернутися до керівників установ і організацій, щоб вони змінили робочий графік, тобто його початок змістили на 10-ту годину чи навіть на 11-ту. Тоді на зупинках одномоментно не буде натовпу, всім вистачатиме місця у салонах і не буде скандалів.
– Крім того, я би просив «зсунути» графік руху автобусів, якими можна доїхати до дач, – наголошує він. – Тоді наші пільговики також не будуть ускладнювати ситуацію у громадському транспорті. Адже пенсіонери зможуть їхати тоді, коли всі решта вже доберуться до місця роботи.
Нагадаємо, на цьому засіданні Штабу прийняли рішення про надання дозволу на роботу закладів ресторанного господарства, відповідно до чинних режимів роботи, встановлених рішеннями виконавчого комітету міської ради. Причому - лише за умови дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів, затверджених постановами Головного державного санітарного лікаря України. Одночасно запланували посилити контроль за діяльністю закладів ресторанного господарства, особливо у вихідні. При цьому про всі найактуальніші справи інформуватимуть керівника робіт із ліквідації медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру місцевого рівня.
Фото з трансляції засідання Штабу на сторінці Сергія Надала у соціальній мережі «Фейсбук»