Орест Сарматський

Тернопільська ОДА – серед лідерів замовних матеріалів у ЗМІ України (інфографіка)

заставка

Оприлюднено дані моніторингу «джинси» у всеукраїнських друкованих та онлайн-ЗМІ.

Інститут масової інформації опублікував дані моніторингу замовних матеріалів у всеукраїнських ЗМІ у третьому кварталі цього року.

Отож, 64 новини з ознаками замовлення виявив ІМІ за тиждень моніторингу у десятьох популярних інтернет-виданнях. Абсолютна більшість (87%) — це політична «Джинса». У друкованих виданнях виявлено десять таких публікацій, вісім — у газеті «Сегодня» та дві — у «Фактах».

Для порівняння, у травні за такий же період була 61 «джинсова» новина в онлайн-виданнях і 17 матеріалів у друкованих.

Dzhynsa-3-kvartal-internyuz-768x1069
Dzhynsa-3-kvartal-internyuz-768x1069

Такими є результати тижневого моніторингу «джинси» десяти інтернет-видань (УНІАН, «Обозреватель», «Цензор.нет», 112.ua, «Страна.ua», LB.ua, «Корреспондент.net», «Українська правда», «Ліга.net» та Укрінформ) та шести друкованих видань («Факты и комментарии», «Сегодня», «Вести», «КП в Украине», «Газета по-українськи», «Дзеркало тижня»), що провів ІМІ у липні 2014 р. за підтримки Інтерньюз Нетворк.

Не було виявлено «джинси» у виданнях «Українська правда», «Укрінформ», «Цензор.нет», «Ліга.net» та «Страна.ua», а також газетах «Факти», «КП в Украине», «Газета по-українськи», «Дзеркало тижня» та «Вести».

Протягом періоду моніторингу беззаперечним лідером з замовлення джинси в онлайн-ЗМІ стала Житомирська ОДА. Третина всіх матеріалів з ознаками політичного замовлення стосувалась Житомирщини. На другому місці, як і минулого моніторингового періоду, виявилась Тернопільська ОДА і її очільник Степан Барна (14%), на третьому — УПЦ МП (11%).

Серед усіх ЗМІ, що підлягали моніторингу, найбільше замовних матеріалів було зафіксовано на сайті «УНІАН» — 36 новин за один тиждень.

Інфографіка – ІМІ

Вибір читачів за тиждень

Відео