Тернополяни дізнались, як профінансувати свою мрію (фоторепортаж)
Представники громадських організацій у Тернополі почули про шлях вирішення своїх проблемних питань під час офіційного відкриття групи компаній Synergy Universe – першої системи з фандрейзингу (залучення коштів у проекти) в Україні. Йдеться про залучення коштів через гранти, які навчатимуть оформляти правильно. Зокрема, представники компанії у нашому місті зуміли за два роки залучити на свої проекти 2,5 млн грн.
Усе завдяки стратегіям фандрейзингу (залучення коштів для проектів), яких Synergy Universe розробила у 18-ти варіантах та навчає цьому свої студентів.
– Під час будь-яких криз грантовий ресурс може стати помічником для громадських організацій щодо виходу із несприятливих обставин, – розповіла засновниця компанії Світлана Олейнікова. – Та у реальності українці не використовують більше 60% грантових коштів. Потрібно перевіряти портали із грантами. Також знати англійську мову, щоб змогти викласти суть проекту. Ну, і, звісно, мати чіткі цілі та плани, а ще – кваліфіковану команду. Не треба думати, що актуальними будуть лише проекти по вакцинації від коронавірусу, але варто чітко визначити проблему, над якою працюватиме саме ваша організація. Також, якщо у команді немає досвіду щодо залучення коштів, то потрібно знайти людину із таким досвідом та співпрацювати.
Тернополянка Катерина Міхайліді отримала сертифікат Synergy Universe із найвищими балами. Вона каже, що саме такі навчання є запорукою систематичного успіху в написанні грантів.
– Ми можемо знати про гранти багато, але хаотично, – каже Катерина. – Для постійної такої роботи потрібно отримати покрокову інструкцію щодо кожного сегменту. Тому і важливо пройти певне навчання.
Представник компанії Тарас Демкура розповів про проекти, реалізовані останніми роками за грантові кошти через Український культурний фонд.
– Ми оцифрували в 3D-форматі роботи скульптора Івана Пінзеля, і тепер не потрібно возити повсюди їх оригінали, – поділився він. – Також створили віртуальний музей етногалереї «Спадок», де борщівську вишиванку можна презентувати із будь-якого куточку світу. А ще – відзняли серію фільмів «Борщівська вишиванка». Пам’ятайте, ідеї втілювати можна, ми відкриті для співпраці.
Починати таку діяльність рекомендують із уявлення свого ідеального світу, де є ціль, кольори, люди, досягнення, проблема, яку вирішують. Далі слід чітко розпланувати суму коштів, яка потрібна на реалізацію цілі, також знати, які інструменти та люди потрібні для цього. Далі можна приступати до активної роботи.
Пропонуватимуть студентам дискусії на Телеграм-канал Synergy Club, ігровий формат Synergy for action, а після карантину – квести. А також нагадують, що ідеї цікаві там, де високий рівень усередині організації.
Як оцінюють грант показали на прикладі інтерактивної вправи під час зустрічі. Про це читайте на «Терені» згодом.
Фото авторки та Synergy Universe